Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
آشنایی با کشور ترکیه

آشنایی با کانال تلگرام ترکیه دات کام و 8 کانال تلگرام پرکاربرد

با کانال تلگرام ترکیه دات کام و 8 کانال تلگرام پرکاربرد دیگر درباره ترکیه آشنا شوید

4/5 - (5 امتیاز)

کانال تلگرام ترکیه دات کام

ایرانیانی که به ترکیه مهاجرت کرده‌اند یا در فکر سفر و مهاجرت به این کشور هستند، باید همواره از اخبار و اطلاعات مختلفی باخبر باشند. خبرها و اطلاعاتی که به روش‌های مهاجرت، گرفتن اقامت موقت و دائم، زندگی و کار در ترکیه و بسیاری از موارد دیگر بپردازند.

یکی از آسان‌ترین راه‌های گرفتن اطلاعات صحیح، استفاده از کانال‌های معتبری مانند کانال تلگرام ترکیه دات کام است. کانال‌هایی که بدون گشت‌وگذار در اینترنت و جست‌وجوی سایت‌های مختلف، خبرهای دست اول را در اختیار شما قرار می‌دهند.

با کانال تلگرام ترکیه دات کام و 8 کانال معتبر دیگر آشنا شوید و اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید.

آشنایی با کانال تلگرام ترکیه دات کام

اگر به دنبال شناخت راه‌های مهاجرت به کشور ترکیه، گرفتن اقامت یا تحصیل در این کشور هستید، نیاز به دانستن اطلاعات مختلفی درباره ترکیه دارید. کانال تلگرامی ترکیه دات کام به نشانی http://t.me/turkiyeh_com کانالی برای آشنایی شما با کشور ترکیه است.

همه اطلاعات تخصصی که برای سفر یا مهاجرت به ترکیه نیاز دارید در این کانال در اختیار شما قرار گرفته است. همچنین از راه این کانال می‌توانید اخبار ترکیه را پیگیری کنید و همواره از آنها آگاه باشید.

بد نیست نگاهی داشته باشیم به آنچه این کانال در اختیار شما قرار می‌دهد:

* روش‌های مختلف مهاجرت به ترکیه.

* راهنمای گرفتن اقامت ترکیه.

* راهنمای گرفتن بورسیه تحصیلی ترکیه.

* آشنایی با شرایط تحصیل در رشته‌های پزشکی و پرستاری در ترکیه.

* قیمت اجاره خانه در ترکیه.

* نرخ سود سپرده بانکی در ترکیه.

* آشنایی با کارت‌های وسیله نقلیه در ترکیه مانند ازمیر کارت، آنتالیا کارت و استانبول کارت ترکیه.

* معرفی مکان‌های تفریحی و توریستی ترکیه.

* معرفی بهترین کافی شاپ‌های ترکیه.

* معرفی چندشنبه بازارهای ترکیه.

* شماره تلفن‌های ضروری ترکیه.

* آشنایی با مدرسه‌های ایرانی ترکیه.

* معرفی دانشگاه‌های بدون کنکور ترکیه برای ایرانیان.

* آشنایی با هزینه‌های تحصیلی در ترکیه.

* شرایط کار برای ایرانیان در ترکیه.

* معرفی بهترین هتل‌های استانبول و شهرهای توریستی دیگر ترکیه.

* معرفی مراکز خرید در شهرهای مختلف ترکیه.

* اخبار ترکیه.

* برخی قانون‌های حقوقی مورد نیاز ایرانیان در ترکیه.

* نکته‌هایی درباره آموزش زبان ترکی استانبولی.

* آشنایی با صرافی ارزهای دیجیتال ترکیه.

* اخبار نرخ دلار و ارزهای دیجیتال.

* آشنایی با خوراک‌های پرطرفدار ترکیه.

در کل می‌توان گفت شما به دنبال هر اطلاعاتی درباره اقامت، زندگی، تحصیل، تفریح و… در ترکیه باشید، می‌توانید آنها در کانال تلگرام ترکیه دات کام بیابید.

کانال تلگرام Turkiyeh_com
کانال تلگرام Turkiyeh_com

معرفی 8 کانال تلگرام ترکیه

1- کانال آموزش زبان ترکی استانبولی:

مهاجرت و زندگی در کشور دیگر باید همراه با یاد گرفتن زبان مردم آن کشور باشد. شما چه برای کار، تحصیل یا زندگی به ترکیه بروید، نیاز به یادگیری زبان ترکی استانبولی دارید.

البته یادگیری زبان موضوعی جدی است و نیاز به گذاشتن وقت زیادی دارد. اما برخی از کانال‌های تلگرامی هم می‌توانند شما را در یادگیری زبان روزمره ترکی استانبولی یاری کنند.

کانال تلگرام ترکیه http://t.me/turkishistanbu یکی از این کانال‌ها است. آموزش ترکی استانبولی از راه یادآوری مطالب کاربردی که هرروزه در ترکیه با آنها سروکار دارید، روشی کاربردی در آموزش زبان ترکی است.

2- کانال کاریابی رایگان در ترکیه:

مهاجران ایرانی در ترکیه نیاز به مرجعی برای کاریابی دارند. برخی از کانال‌های کاریابی نیز اطلاعات آگهی‌های استخدام ترکیه را به شما ارائه می‌دهند.

در این کانال‌ها شما با روش فرستادن رزومه به شرکت‌ها، قوانین استخدام ایرانی‌ها در ترکیه، روش مصاحبه استخدامی در ترکیه و بسیاری از موارد دیگر آشنا می‌شوید. مواردی که دانستن آنها برای استخدام در کشور ترکیه ضروری است. کانال تلگرام ترکیه http://t.me/karyabi06666 همه این موارد را در اختیار شما قرار می‌دهد.

کانال های تلگرام کاربردی

3- کانال اطلاع‌رسانی جامع ترکیه:

یکی دیگر از کانال‌های پرکاربرد ترکیه، کانال اطلاع‌رسانی جامع ترکیه است. این کانال تلگرام ترکیه اطلاعات زیادی در زمینه موارد مورد نیاز ایرانیانی که به ترکیه رفته‌اند یا قصد رفتن دارند، در اختیار شما قرار می‌دهد.

در این کانال می‌توانید اطلاعات لازم درباره کشور ترکیه، فرصت‌های شغلی برای ایرانیان در این کشور، نرخ طلا و ارز در ترکیه، برخی از آگهی‌های کاریابی برای ایرانیان در کشور ترکیه و بسیاری اخبار دیگر را به دست آورید.

اخباری که به‌صورت مستقیم یا غیرمستقیم با ایرانیان مقیم یا مسافر ترکیه ارتباط دارد. نشانی این کانال تلگرامی ترکیه http://t.me/turkishhelper2021 است.

4- کانال راهنمای سفر زمینی به ترکیه:

بسیاری از ایرانی‌ها تمایل دارند تا برای کاستن از هزینه‌ها یا به دلایل دیگری از راه زمینی به ترکیه سفر کنند. کانال راهنمای سفر زمینی به ترکیه با نشانی http://t.me/TRTravel شما را از این اطلاعات باخبر می‌کند. این کانال تلگرام ترکیه با معرفی مرزهای زمینی ایران با ترکیه، نکته‌هایی که باید برای سفر زمینی به ترکیه از آنها آگاه باشید را به شما می‌گوید.

البته این کانال تنها راهنمای سفر زمینی شما به ترکیه نیست. بلکه با معرفی هتل‌های مختلف، روش رزرو بلیط سفر زمینی و هوایی، و بسیاری از موارد دیگر در خدمت شهروندان ایرانی است.

معرفی این کانال های تلگرام به معنی تایید اعتبار نیست

5- کانال املاک ترکیه:

ایرانیانی که به دنبال به دست آوردن اطلاعات درباره گرفتن اقامت از راه خرید ملک هستند هم می‌توانند از کانال تلگرام ترکیه در زمینه املاک استفاده کنند.

کانال تلگرامی http://t.me/amlak_turkey اطلاعاتی درباره فروش ملک در ترکیه را در اختیار شما قرار می‌دهد. معرفی پروژه‌های مختلف ساخت مسکن در کشور ترکیه نیز یکی دیگر از اطلاعاتی است که این کانال شما را از آنها آگاه می‌کند.

6- کانال هلدینگ ترکیه:

برای آگاهی از خرید و فروش ارز و واردات و صادرات به ترکیه هم می‌توانید به کانال تلگرامی http://t.me/kingtravelturkiye مراجعه کنید. کانال کینگ تراول صرافی‌های فعال در شهرهای مختلف ترکیه را هم به شما معرفی می‌کند.

7- کانال کاریابی، اقامت و مهاجرت به ترکیه:

کانال تلگرامی http://t.me/karyabi14690 کانالی چندمنظوره است. این کانال آگهی‌های مربوط به کاریابی در ترکیه، اطلاعاتی درباره مهاجرت به این کشور و اقامت در ترکیه را در اختیار شما قرار می‌دهد.

کانال تلگرام ترکیه دات کام
کانال تلگرام ترکیه دات کام

8- کانال ایستگاه ایرانیان ترکیه:

یکی دیگر از کانال‌های مورد نیاز ایرانی‌ها در ترکیه که ایرانی‌ها را به دور هم جمع کرده است، کانال ایستگاه ایرانیان ترکیه است. این کانال به نشانی http://t.me/iranianist اطلاعات مورد نیاز ایرانی‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد.

آگهی‌های شغلی، اطلاعاتی درباره شهرهای مختلف توریستی ترکیه، نرخ طلا و ارز در ترکیه و بسیاری از اطلاعات دیگر مورد نیاز ایرانیان در این کشور در کانال ایستگاه ایرانیان در اختیار شهروندان ایرانی قرار گرفته است.

سخن پایانی:

در دنیای امروز راه‌های زیادی برای به دست آوردن اطلاعات درباره موضوعات مختلف در دسترس همگان قرار گرفته است. اما به دست آوردن اطلاعات درست در هر زمینه‌ای نیازمند تحقیق بیشتری است.

کسب اطلاعات درباره مهاجرت، اقامت، کار و… در ترکیه را بهتر است از کانال‌هایی به دست آورید که آگاهی کامل درباره زندگی و کار در ترکیه دارند. کانال تلگرام ترکیه دات کام و برخی دیگر از کانال‌های معتبر همه این اطلاعات را به آسانی در دسترس شما قرار می‌دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا